Chrome este pe punctul de a oferi o funcție de notificare în cazul în care scad prețurile la anumite produse disponibile în magazinele online, călcând pe urmele lui Microsoft Edge. Utilizatorii smartphone-urilor cu Android vor putea, în viitorul apropiat, să folosească browser-ul Chrome pentru a urmări prețurile produselor favorite și pentru a fi înștiințați atunci când prețurile acestora scad.

Asta pentru că Google lucrează în prezent la o facilitate de “price tracking”, care va monitoriza prețurile produselor disponibile în magazinele online.

Problema este că, cel puțin în cadrul testelor, monitorizarea prețurilor este posibilă doar cu condiția ținerii deschise a paginii cu produsul urmărit într-un tab – ceea ce înseamnă consum de resurse și afectarea negativă a autonomiei. O implementare mai bună ar fi la nivel de server, cu monitorizarea făcută în cloud, în locul unei procesări locale, care folosească resursele telefonului.

Deocamdată, doar o mică parte din utilizatori au putut observa și folosi noua facilitate și nu există încă informații despre o lansare oficială, la nivel global.