Amazon este renumit pentru livrările sale ultra-rapide, dar chiar și cel mai mare retailer online din lume poate lăsa mingea din când în când. Deci, cum poți evita o livrare cu întârziere Amazon Prime atunci când cumperi cele mai bune oferte Amazon? La urma urmei, membrii Amazon Prime plătesc acum 139 USD/an pentru livrări accelerate și ultimul lucru pe care îl doriți ca membru plătitor este o livrare cu întârziere Amazon Prime.
De asemenea, cu Walmart Plus disponibil pe scară largă, membrii Prime au mai multe opțiuni ca niciodată pentru livrare rapidă. Iată câteva indicații despre ce trebuie să faceți dacă primiți o livrare cu întârziere Amazon Prime.
Înțelegerea avantajelor Amazon Prime
Amazon nu face mare lucru pentru a-și promova politica de rambursare a livrărilor cu întârziere Amazon Prime. În trecut, primeai o lună gratuită de Amazon Prime. Luna gratuită a fost de obicei fixată la sfârșitul abonamentului, astfel încât datele de încheiere ale abonaților ar fi prelungite cu o lună. Cu toate acestea, acea practică s-a încheiat și pagina de serviciu pentru clienți unde a fost menționată.
În schimb, compania vă va oferi acum o rambursare a taxelor de expediere. Nu menționează în mod specific Amazon Prime. În schimb, va trebui să contactați serviciul pentru clienți, care, potrivit multor utilizatori de internet, vă va oferi o lună gratuită.
Rețineți că unii utilizatori de internet au raportat beneficii și mai bune în schimbul livrării Amazon Prime cu întârziere. Mai multe postări au raportat că re-tailerul a oferit de la un certificat cadou de la 5 la 20 USD pentru orice produs de pe site, o reducere de 20% la un abonament Amazon Prime sau alte oferte.
Nu este clar exact ce determină Amazon să ofere o ofertă față de alta și ar putea avea ceva de-a face cu perioada anului și dacă v-ați plâns înainte sau nu. Dar o privire rapidă online arată în mod clar că Amazon este dispus să ofere mai mult decât o lună în plus de Amazon Prime.
Deci, întrebarea devine cum profită clienții de astfel de oferte atunci când pachetele lor sunt mai târziu decât a promis Amazon?
Contactează Amazon
Pentru a contacta Amazon, cel mai bine este să utilizați pagina Contactați-ne / Contact Us a companiei. Aici veți avea opțiunea fie de a discuta cu un asistent de mesagerie care poate răspunde la întrebări de bază, fie de a direcționa utilizatorii către locul potrivit pentru a le rezolva problema.
Pagina oferă, de asemenea, utilizatorilor opțiunea de a-i suna, precum și un timp de așteptare, astfel încât să aibă o idee despre cât timp va dura să primească răspunsuri de la companie.
Dacă nici una dintre opțiuni nu este potrivită, compania oferă, de asemenea, acces rapid la o mulțime de pagini de ajutor pentru orice, de la verificarea unei comenzi și gestionarea conținutului de pe dispozitive până la obținerea de ajutor cu Amazon Prime și actualizarea informațiilor de plată.
În general, Amazon recomandă selectarea opțiunii de telefon pentru a obține asistență mai rapid; clienții pot specifica ce număr de telefon trebuie să sune reprezentantul. Totuși, timpii de așteptare pentru chat-ul online nu sunt răi și am putut vorbi cu reprezentanții Amazon după ce am așteptat doar câteva minute.
Vorbind cu serviciul pentru clienți
Odată ce este timpul să discutați cu un reprezentant al serviciului pentru clienți, procesul este oarecum simplu. Clienții pur și simplu confirmă că au achiziționat un produs și că acesta nu a sosit. Serviciul pentru clienți Amazon va analiza reclamația, va determina rapid că pachetul nu a sosit și, în cele mai multe cazuri, va oferi automat o lună gratuită de serviciu Amazon Prime.
Dar, după cum am menționat, unii oameni au avut norocul să primească mai mult de o lună gratuită de Prime, așa că este o idee bună ca clienții să renunțe puțin și să explice de ce întârzierea este un astfel de inconvenient.
Poate că ați rămas fără bunuri de uz casnic esențiale sau vă bazați pe produsul să aterizeze la timp, astfel încât să poată fi oferit cadou. Oricum ar fi cazul, comentatorii sugerează că clienții care vin cu un motiv întemeiat pentru care întârzierea Amazon îi deranjează sunt într-o poziție bună pentru a obține ceva mai mult. Atâta timp cât totul este făcut într-un mod politicos. Cu alte cuvinte, a scrie cu majuscule sau a te plânge prea mult probabil că nu te va duce nicăieri.
Având în vedere că politica oficială a Amazon permite doar reprezentanților serviciului pentru clienți să ofere un bonus la prima livrare Amazon Prime cu întârziere, compania ar putea fi mai puțin dispusă să ofere o ofertă dacă întârzierile încep să se acumuleze. Ca atare, este o idee bună să faceți acest lucru de prima dată sau să vă confruntați cu posibilitatea de mai multe respingeri în încercările ulterioare.
Sfat bonus: evitați Twitter
Încă un lucru: deși este bine să te plângi la Amazon pe Twitter, compania descurajează partajarea informațiilor despre comandă pe rețeaua de socializare și, de obicei, direcționează utilizatorii către pagina de serviciu pentru clienți. Deci, deși Twitter ar putea fi mai convenabil, nu va accelera o rezoluție.
Articol recomandat: WhatsApp – Cum sa blochezi o persoana din lista de conversatii ?
Sursa: tomsguide.com