Galaxy Buds 2 Pro sunt printre cele mai bune căști cu adevărat wireless, oferind o excelentă anulare activă a zgomotului, o potrivire confortabilă și sunet de înaltă rezoluție. Deși funcționează și sună cel mai bine cu telefoanele Samsung, pot fi asociate și cu alte dispozitive. Dacă întâmpinați probleme cu Galaxy Buds 2 Pro, cum ar fi imposibilitatea de a le asocia cu un dispozitiv nou sau lipsa de răspuns, efectuarea unei resetare vă poate ajuta. Iată cum să o faci.
Încercați mai întâi să reporniți căștile Galaxy Buds 2 Pro
Înainte de a trece la resetarea din fabrică a Galaxy Buds 2 Pro, încercați să le reporniți manual. O repornire este de obicei tot ceea ce este nevoie pentru a readuce lucrurile în ordine. Pentru a face acest lucru, puneți căștile în carcasa de încărcare și închideți capacul. Acum, așteptați cel puțin șapte secunde. Apoi scoateți mugurii din carcasă; se vor reconecta automat la telefon. Efectuarea acestui lucru ar trebui să rezolve orice probleme minore sau erori.
Cum să resetați Galaxy Buds 2 Pro
Dacă repornirea căștilor nu vă rezolvă problema, va trebui să efectuați o resetare completă.
- Deschideți aplicația Galaxy Wearable pe dispozitivul dvs.
- Atingeți Setări pentru căști.
- Apăsați Resetare.
- Atingeți din nou Resetare pentru a confirma.
Acest lucru va reseta căștile dvs. Galaxy Buds 2 Pro la setările inițiale din fabrică, ceea ce poate fi util dacă întâmpinați probleme mai semnificative. Dacă problema persistă, este probabil o defecțiune hardware și va trebui să contactați centrul de service Samsung. Merită remarcat faptul că resetarea căștilor dvs. va șterge toate dispozitivele asociate, precum și configurațiile audio și personalizările pe care le-ați făcut, așa că va trebui să le configurați din nou după resetare.
Resetarea din fabrică a Galaxy Buds 2 Pro poate rezolva problemele software, dar nu va repara zgârieturile sau deteriorarea accidentală. Protejați-vă căștile cu o husă – consultați alegerile noastre de top pentru cele mai bune huse Galaxy Buds 2 Pro.