Deși este posibil să existe o întrerupere temporară a serviciului Apple Music, problemele dvs. se pot reduce la o gamă largă de alte probleme. Acesta ar putea fi orice, de la un abonament Apple Music care nu s-a reînnoit automat până la probleme cu conexiunea la rețea.
Dacă aplicația dvs. Apple Music nu funcționează conform așteptărilor, atunci iată câteva remedieri pe care le puteți încerca.
Încercați o melodie diferită
Unul dintre primele lucruri pe care ar trebui să le încercați este să redați o melodie diferită de cea care nu este redată. Dacă încercați o altă melodie și nici aceasta nu va fi redată, atunci probabil că există o problemă mai mare. Cu toate acestea, dacă este redată altă muzică, este posibil ca melodia pe care încercați să o redați să nu facă parte din catalogul Apple Music.
Uneori, anumite melodii dintr-un album sunt lansate înainte ca întregul album să fie disponibil, de exemplu. În acest caz, melodiile care au fost deja lansate vor fi redate în Apple Music, dar alte melodii de pe album vor fi incolore și nu le veți putea reda până la data oficială de lansare a albumului.
Încercați muzica descărcată
Dacă aveți vreo bibliotecă Apple Music descărcată pe dispozitiv, încercați să redați o parte din ea. Dacă puteți reda muzică descărcată, dar nu puteți transmite nicio muzică în flux, atunci este posibil să aveți o problemă cu conexiunea la rețea sau serverele Apple Music ar putea fi oprite.
Pentru a reda melodiile descărcate pe Apple Music:
- Deschideți aplicația Apple Music.
- Atingeți Bibliotecă în partea de jos a ecranului.
- Selectați Descărcat.
- Alegeți orice muzică din această secțiune pentru a vedea dacă se va reda.
- Verificați DownDetector
Dacă muzica descărcată va fi redată, dar muzica în streaming nu se va reda, o cauză posibilă este că serverele Apple Music sunt inactive. O modalitate simplă de a vedea dacă aceasta este cauza de fapt, este să utilizați un site precum DownDetector. Site-uri precum DownDetector adună rapoarte despre probleme cu site-urile web și serviciile online. Acest lucru vă poate ajuta să aflați dacă alte persoane se confruntă cu aceleași probleme.
Pentru a verifica Apple Music pe Downdetector:
- Navigați la site-ul web DownDetector în browser.
- Selectați bara de căutare.
- Introduceți Apple Music și faceți clic pe pictograma Căutare.
Veți vedea informații actuale despre starea Apple Music, cu un grafic al problemelor raportate recent și o indicație a stării curente a serviciului.
Verificați conexiunea la rețea
Dacă serverele Apple Music nu sunt problema, atunci problema poate fi cu conexiunea la rețea. O modalitate simplă de a verifica dacă conexiunea dvs. la rețea nu este problema este să deschideți un browser și să faceți o căutare pe web. Dacă apar rezultatele, conexiunea dvs. la rețea este bună. Dacă pagina nu se poate încărca, atunci există o problemă cu conexiunea la rețea. Puteți încerca să reporniți telefonul, să reporniți routerul sau să verificați că rețeaua celulară a dispozitivului are semnal suficient.
Ieșirea forțată din aplicația Apple Music
O altă cauză potențială a problemei dvs. poate fi faptul că aplicația Apple Music nu funcționează corect. Puteți încerca să părăsiți aplicația și să o porniți din nou pentru a vedea dacă acest lucru îmbunătățește lucrurile.
Articol recomandat: Peugeot 508 și 508 SW OTR pentru 34.020 GBP !