Se pare că Amazon lucrează din greu pentru a-și diversifica conținutul între diferite aplicații și funcții. La începutul acestei luni, compania a lansat un feed de cumpărături inspirat de TikTok, iar acum s-ar putea să obținem o aplicație dedicată pentru conținut sportiv.
Conform celor mai recente rapoarte, Amazon dezvoltă o nouă aplicație de streaming autonomă pentru a-și găzdui biblioteca în creștere de conținut sportiv și pentru a-și evidenția mai bine parteneriatele cu NFL, Premier League și New York Yankees. Se crede că Amazon cheltuiește în jur de 1 miliard de dolari anual pentru drepturi exclusive de streaming pentru pachetul Thursday Night Football al NFL, iar Google a fost recent de acord să plătească între 2,1 și 2,2 miliarde de dolari pentru pachetul Sunday Ticket al ligii.
Această știre vine după comentariile CEO-ului Amazon, Andy Jassy, care a subliniat importanța conținutului sportiv live pentru planurile de viitor ale companiei. Nu este clar când va fi lansată aplicația sau dacă Amazon va taxa separat pentru accesul la conținutul său sportiv.
De asemenea, rămâne posibilitatea ca compania să decidă să nu lanseze aplicația deloc. Chiar dacă o aplicație de sport separată ar putea ajuta să facă interfața Prime Video mai puțin aglomerată.
O aplicație autonomă cu propriul nivel de abonament ar putea complica, de asemenea, rolul Prime Video ca mijloc de a genera abonamente Prime. Ca urmare, compania poate decide că beneficiile potențiale ale unei aplicații separate nu depășesc compromisurile. Nu există niciun cuvânt oficial despre când această aplicație Amazon Sports va fi disponibilă în versiune beta deschisă sau pentru publicul larg.