Premierele noilor sezoane de seriale populare, un nou plan de streaming cu reclame şi o perioadă a anului care încurajează petrecerea mai frecventă a unor seri din ce în ce mai lungi în faţa ecranului ar putea favoriza nu numai fanii acestor producţii, dar şi pe investitori, sunt de părere analiştii XTB România, casă de brokeraj pe burse internaţionale.
În acest sens, o analiză derulată de către companie evidenţiază rezultatele intermediare ale Netflix, valabile pentru al treilea trimestru din 2022, conform cărora gigantul de streaming a câştigat 2,41 milioane de abonaţi noi, la nivel mondial, în perioada iulie – septembrie, mai mult decât dublu faţă de numărul aşteptat de Wall Street. Estimările realizate de Refinitiv precizau un număr maxim de 1,07 milioane de abonaţi noi.
Previziunile companiei de streaming arată că nivelul de peste 230 de milioane de abonaţi ar putea fi atins încă din primul trimestrul al anului viitor. În plus, planul de a introduce o opţiune cu reclame a fost primit pozitiv de către analişti.