eMAG estimează că în această ediţie aniversară de Black Friday clienţii vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut. După câteva luni în care comerţul online a cunoscut o evoluţie accelerată, interesul pentru Black Friday este foarte mare, în creştere faţă de ediţia precedentă şi la un nivel record în istoria locală de 10 ani a evenimentului.

Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenţionează să facă cumpărături în această ediţie de Black Friday, în creştere cu 8% faţă de anul trecut, potrivit unui anunţ al companiei.

Veniturile totale nu au avut foarte mult de suferit în urma măsurilor luate de autorităţi, chiar dacă activitatea oamenilor a fost afectată de pandemie. Cheltuielile au fost mai mici, oamenii au renunţat la deplasări, concedii, ieşiri în oraş. Venitul disponibil a crescut, fapt relevat şi de creşterea faţă de anul trecut a depozitelor populaţiei la bănci.

Ce produse surpriza va afisa eMAG de Black Friday

“Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort şi tehnologie, în contextul generat de pandemie, şi am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii şi partenerii noştri, firmele de curierat s-au pregătit şi ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienţilor cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.

Comerţul online a avut o adopţie accelerată de pandemie, mulţi oameni au descoperit beneficiile precum gama mai mare de produse, preţurile mai bune, serviciile de livrare şi retur. Astfel, anul acesta de Black Friday şi de Crăciun, cumpărăturile din toate categoriile se vor desfăşura preponderent online.

Ca urmare a digitalizării accelerate din ultimul an şi a adopţiei din ce în ce mai rapide a cumpărăturilor online, eMAG estimează că plăţile cu cardul vor înregistra cea mai mare rată de creştere de la an la an de până acum de Black Friday, ajungând la 55% din totalul vânzărilor faţă de 42% în 2019.

Ce stoc va avea eMAG de Black Friday

Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiţii de deplină siguranţă, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid şi livrate până pe 27 noiembrie. eMAG colaborează cu firmele de curierat FAN Courier şi Sameday.

Stocurile de Black Friday 

  • 40.000 de produse IT
  • 220.000 de electrocasnice mici
  • 75.000 de televizoare
  • 130.000 de smartphone-uri
  • 50.000 de sticle de whisky, vin şi alte băuturi alcoolice
  • 10 tone de cafea
  • 40.000 de electrocasnice mari
  • 400.000 de articole fashion
  • 200.000 de parfumuri şi cosmetice
  • 500.000 de jocuri şi jucării
  • 500.000 de produse pentru casă şi grădină
  • 100.000 de articole şi echipament sportiv
  • 100.000 produse de protecţie şi echipamente medicale

Produse speciale:

  • Teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%
  • Beneficiul de transport gratuit la easybox pentru membrii Genius va fi extins doar în ziua de Black Friday de la 250.000 produse la toate cele 4 milioane de produse disponibile la easybox, inclusiv ofertele Marketplace
  • Toţi clienţii care devin membri Genius începând de astăzi şi până vineri inclusiv, vor primi 18 luni de beneficii premium, la preţul de 12 luni
  • Peste 200 de maşini şi moto, cea mai extinsă ofertă din toţi cei 10 ani de Black Friday
  • Cea mai mare reducere, de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe
  • Închiriere de rulote, maşini, servicii taxi şi car-sharing
  • Abonamente de telefonie
  • Servicii medicale
  • Cafea de la Starbucks
  • Monede şi lingouri de aur
  • Ceasuri şi bijuterii de lux